ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
– Ποιος είναι σχεδιαστής
– Οι αρχές της επαγγελματικής πρακτικής
– Η σχεδιαστική σύνοψη
– Η σχεδιαστική διαδικασία
– Η χαρτογράφιση του σχεδιασμού
– Η χ¶Η χΗ χρήση Γραμματοσειρών
– Η διαχείριση του χρόνου
– Εισήγηση Θέματος προς Μελέτη- Συγγραφή – Προετοιμασία
– Η χρήση της εικονογράφησης
– Οδηγός για τα πνευματικά δικαιώματα και η χρήση του λογισμικού
– Η χρήση της φωτογραφίας
– Τι αναζητεί ο πελάτης από τον σχεδιαστή και το σχεδιασμό;
– Πως γράφεται ένα Βιογραφικό;
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική βιβλιογραφία
Κατικαρίδης Μ. Δ. (1998) Τρόποι και Τεχνικές ένταξης στην αγορά εργασίας. Αθήνα: Εκδόσεις Έλλην.
Κικ2003﷽﷽﷽﷽﷽﷽ής Δεοντολογίας.Αθήνα: Σακουλor Designersή, Γ. (2003). Κώδικες Επαγγελματικής Δεοντολογίας. Αθήνα: Σακκουλά.
Μπόγκα Καρτέρη, Κ. (1997) Επιχειρησιακή Επικοινωνία. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Γραφικές Τέχνες.
Νικολάου Σμοκοβίτη, Λ. (1991) Νέοι Θεσμοί στις Εργασιακές Σχέσεις, Συμμετοχή και Αυτοδιαχείριση. Αθήνα: Παπαζήση.
Χατζηθεοδώρου, B. (2019) Διαχείριση σχεδιασμού στην οπτική επικοινωνία. Αθήνα: Ευρασία
Ψύλλα, Μ. (2010) Μεθοδολογία της ανάλυσης ενός γεγονότος από τον έντυπο λόγο.
Αθήνα: Τυπωθήτω
Bertrand, C-J. (2003) Η δεοντολογία των Μ.Μ.Ε. (μτφρ. Κόλλια, Δήμητρα).
Αθήνα: Δαίδαλος-Ι.Ζαχαρόπουλος
Argyle, M. (2002) Ψυχολογία της συμπεριφοράς. (μτφρ. Δερμιτζάκης Μπάμπης).
Αθήνα: Θυμάρι
Ξενόγλωσση βιβλιογραφία
Αbell, P. (1985). Industrial Democracy, has it a future: The west European Experience. Jοurnal of General Management.
AIGA (2007). Design business and ethics. New York: AIGA.
Bramston, D. (2009). Material thoughts: product design. Lausanne : AVA Publishing SA.
Diderich, C. (2020). Design Thinking for Strategy, Innovating Towards Competitive Advantage. Switzerland: Springer
Ellison, D. (2001). Ethics and aesthetics in European modernist literature: From the Sublime to the Uncanny. Cambridge: Cambridge University Press.
Jay, R. (2002). Time management. Oxford: Capstone / Wiley.
Mackenzie, A. and Nickerson, P. (42009). The time trap. New York: Amacom.
McDonough, W. and Braungart, M. (2002). Cradle to Cradle: Remaking the Way We Make Things. New York: North Point Press.
Menikoff, J. (2001). Law and bioethics: An introduction. Washington: Georgetown University Press.
Oakley, J. (2001). Virtue ethics and professional roles. Cambridge: Cambridge University Press.
Οlins, Wally. (2003). Wally Olins on brand. London: Thames & Hudson.
Papanek, V. (1985). Design for the Real World: Human Ecology and Social Change. Chicago : Academy Chicago Publishers.
Rougiero, V. (2000). Thinking critically about ethical issues. California: Mayfield publishing company.
Shaughnessy, A. (2005). How to be a graphic designer, without losing your soul. New York: Princeton Architectural Press.