ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ο φοιτητής σε αυτό μάθημα καλείται
- να αναπτύξει και εφαρμόσει σχεδιασμούς που η ουσιώδης δομή τους απαιτεί το ελάχιστό ποσό πληροφόρησης.
- σχεδιασμό τεχνουργημάτων που εξοικειώνουν το χρήστη/ επισκέπτη στο χώρο, καλύπτοντας το χάσμα της κουλτούρας μεταξύ του επισκέπτη και του χώρου
- να δει το έργο της σήμανσης ως εννοιολογική προσέγγιση για την επεξεργασία σύνθετων έργων
- να δει την έννοια της σήμανσης ως πολιτιστικό όχημα σηματοδότησης και εναρμόνισης με το παρελθόν και το παρόν ενός τόπου
- να δει το σχεδιασμό της σήμανσης ως σύστημα πλοήγησης
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική βιβλιογραφία
Χατζηθεοδώρου, B. (22019) Ολυμπιακά Εικονογράμματα, Σχεδιασμός και Σημειολογία. Αθήνα: Ευρασία.
Ξενόγλωσση βιβλιογραφία
Bruce-Mitford M. (1999) Signs and Symbols. London: Dorling Kindersley.
Crow, D. (2003) Visible Signs, Worthing: AVA Publishing
City ID. (2019). Airport. Rethinking the guest experience: a holistic approach to wayfinding. Bristol: City ID Limited.
(2014) Interconnect, improving the journey experience. Bristol: City ID Limited.
(2010) Creating the canvas for public life in Bath. Bristol: City ID Limited.
Calori, C., Vanden-Eynden, D., (2015). Signage and Wayfinding Design: A Complete Guide to Creating Environmental Graphic Design Systems. New Jersey: Wiley
Escher, M.G. (2004) The Graphic Work, Taschen GmbH, Συνέκδοση Herakleidon Experience in Visual Arts.
Gibson, D. (2009). The wayfinding handbook. New York: Princeton Architectural Press
Hollins, R. (1994) Grahic Design, A Concise History. London: Thames & Hudson
Herriott, L. (2007) 1000 Restaurant Bar and Cafe Graphics. From Signage to Logos and Everything in Between. Massashusetts: Rockport Publishers
Locker, P. (2011). Basics Interior Design, Exhibition Design. Laussane: Ava Publishing
Loreng, J., Skolinnick, L., Berger, G. (2007). What is Exhibition Design? Switzerland: RotoVision
Meggs, Ph. (1983) A History of Graphic Design. Van Nostrand Reinhold
Nigel Holmes, N. (1990) Designing Pictorial Symbols. New York: Watson-Guptill Publications
Portella, A. (2014). Visual Pollution, Advertising, Signage and Environmental Quality. Surrey/UK: Ashgate Publishing Limited