Γραφιστική Πολυμέσων

Κωδικός Μαθήματος:

Π1-5020

Semester:

Ε' Εξάμηνο (Κατεύθυνση Γραφιστικής)

Κατηγορία:

Υποχρεωτικά ( ΜΓΥ )

Ώρες:

4

Μονάδες ECTS:

6

Σύνδεσμος στο eClass:

https://eclass.uniwa.gr/courses/GRAF146/



Καθηγητές Μαθήματος

Δρ. ΜΕΤΖΗΤΑΚΟΣ ΡΩΣΣΕΤΟΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Θεωρητικό Μέρος Μαθήματος  

Παρουσίαση και ανάλυση τηλεοπτικών “Ident”  δηλαδή τη ταυτότητα ενός τηλεοπτικού καναλιού και πως αυτή συμμετέχει στη προβολή και προώθηση διαφημιστικών τρέιλερ με θεματικές ενότητες όπως blockbuster σειρών που προβάλλονται σε εβδομαδιαία βάση και BoxΟffice ταινιών. 

Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος  

Στο εργαστηριακό μέρος του μαθήματος οι φοιτητές παρακολουθούν μια σειρά από παραδειγματικές προβολές τέτοιων διαφημιστικών Ident αλλά και από εργασίες προηγούμενων συμφοιτητών τους. Γίνεται ανάλυση και επεξηγηματική προσέγγιση σε όλα τα στάδια της δημιουργίας των τηλεοπτικών διαφημιστικών.  Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων παρουσιάζονται τα σχέδια/προτάσεις των φοιτητών και μέσα από τη συλλογική προσπάθεια (αξιολόγηση των ίδιων από τους συμφοιτητές αλλά και τον καθηγητή) επιτυγχάνεται μια πλούσια σε ιδέες και προτάσεις διαδικασία.  Η διδασκαλία γίνεται με την προβολή της οθόνης του εκπαιδευτικού σε τηλεόραση 75’’ έτσι ώστε να επικοινωνείτε το μήνυμα σε όλη την αίθουσα.  Ενίοτε χρησιμοποιούνται και αλλά ψηφιακά μέσα και εφαρμογές όπως το MS Teams της Microsoft  για την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία με τους φοιτητές όπου και όταν φανεί αναγκαία.  Στο τέλος του εργαστηρίου ο φοιτητής έχει όλες τις γνώσεις που χρειάζεται για το σχεδιασμό και την παρουσίαση τηλεοπτικών “Ident”.  Η αξιολόγηση του βασίζεται στην συμμετοχική παρουσία του μέσα στην αίθουσα, και βάσει της συνολικής προόδου που είχε σε όλα τα μέρη των εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Revolutionize Leeranign & DevelopmentQ Performance and Innovation Strategy for Information Age  1stEdition Clark N. Quin 2014 
  2. Design for how People Learn 2ndEdition) (Voice tha Matter) 2nd Edition, Julie Dirksen (2016)  
  3. Dreamweaver MX Magic, New Riders Publishing Halstead, Brad (2002). . 
  4. Graphis Interactive Design 2, Graphis Pr, Pedersen, Martin (2002).  
  5. The Digital Designer: 101 Graphic Design Projects for Print, the Web, Multimedia, and Motion Graphics, Delmar LearningPite, Stephen (2002). . 
  6. Web Wizard’s Guide to Multimedia, Addison-Wesley Pub CoLengel, James G. (2001). . 
  7. Cotton, Bob and Oliver, Richard. The Cyberspace lexicon, London, Phaidon press limited Press. 
  8. Ulrich, Katherine. Flash 5 for Windows and Macintosh: Visual QuickStart Guide, Peachpit Press. 
  9. Ockrassa, Warren. Director 8.5 Shockwave Studio: A Beginner’s Guide, McGraw-Hill Mayne,. Morphosis: Recent Works (Planet Architecture), in-DThom (2000). 
  10. Developing Effective Websites: A Project Manager’s Guide, Focal Press Hogan, Patrick (2001). 
  11. Multimedia: Making It Work 7thEdition Vaughan (2001). Developing Effective Websites: A Project Manager’s Guide, Focal Press Hogan, Patrick (2001). 
  12. Multimedia: Making It Work 7thEdition Vaughan (2001). 
  13. https://vimeo.com/album/2137984
  14. http://idents.tv/blog/
  15. https://theident.gallery/player.php?id=ITV-2019-BB-MORETHANTV-1
  16. http://www.downwithdesign.com/logo-design/the-art-of-the-ident/

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ