Μετά το τέλος του μαθήματος o σπουδαστής θα είναι σε θέση να :
• Αξιοποιεί πρακτικές έρευνας στο πεδίο του τρισδιάστατου σχεδιασμού ώστε να επιλύει προβλήματα σχεδιασμού τρισδιάστατης κίνησης.
• Χρησιμοποιεί αποτελεσματικά εργαλεία και λογισμικά τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης.
• Χρησιμοποιεί αποτελεσματικά μεθόδους τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης, έχοντας βαθιά γνώση τόσο παραδοσιακών χειροποίητων μεθόδων, όσο και σύγχρονων ψηφιακών , ώστε να μπορεί να κινείται συνδυαστικά ανάμεσά τους.
• Συνεργάζεται στο πλαίσιο ομάδας εργασίας για την ανάπτυξη ενός project τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης.
• Οικειοποιείται ποιοτικά χαρακτηριστικά τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης, ώστε να αξιολογεί αποτελεσματικά, τόσο το δικό του έργο όσο και των συμφοιτητών του
• Αξιοποιεί συγκεκριμένες δεξιότητες παρουσίασης ώστε να προβάλλει αποτελεσματικά το έργο του τόσο αυτό που παρήγαγε στις ατομικές εργασίες του όσο και αυτό που παρήγαγε η ομάδα εργασίας του
Επιπλέον θα έχε τις γνώσεις για:
• Τα στάδια και τις διαδικασίες δημιουργίας τρισδιάστατων εφαρμογών animation διαφημιστικού ή φεστιβαλικού ενδιαφέροντος.
• Τις απαιτούμενες ειδικότητες εξειδικευμένων σχεδίων εργασίας τρισδιάστατης κίνησης
• Τις δυνατότητες αξιοποίησης της τρισδιάστατης κίνησης στις όλο και αυξανόμενες εφαρμογές του, όπως διαφήμιση, παραγωγή ταινιών μικρού μήκους, διαδραστικές εφαρμογές, ιστοσελίδες και ανοικτά σχέδια εργασίας στο διαδύκτιο κ.ο.κ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ανάλυση τεχνικών τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης μέσα από διαλέξεις οι οποίες συνδυάζονται με προβολές και παρουσιάσεις παραδειγμάτων και καλών πρακτικών στο πεδίο του τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης .
Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και tutorials που περιγράφουν εξειδικευμένα θέματα σχεδιασμού που συνδέονται με τα προαπαιτούμενα των ατομικών και ομαδικών ασκήσεων.
Προοπτικές ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών 3D animation. σε τομείς όπως:
• Γραφιστική – Διακόσμηση – Design.
• Πολυμορφικές εφαρμογές, Χαμηλού και Υψηλού Επιπέδου.
• Ανάπτυξη Γνώσης για πειραματικές εφαρμογές Έργων Τέχνης με χρήση των νέων συνδυαστικών μέσων Τεχνολογίας
Εργασία σε ομάδες επάνω στην ανάπτυξη, σχεδιασμό και παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου εργασίας project τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης.
• Προσέγγιση προβλημάτων και μελετών περίπτωσης τρισδιάστατου σχεδιασμού κίνησης, όπως σχεδιασμός χαρακτήρα, αρχές animation κλπ.
Ατομικές και ομαδικές ασκήσεις του μαθήματος.
• Συζήτηση και αξιολόγηση των ατομικών και ομαδικών ασκήσεων .
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική :
38) Frame by Frame Ελένη Μούρη (Nexus publications 2004 -2009)
39) Animation-Το κινούμενο σχέδιο Γ. Βασιλειάδης (Αιγόκερος 2007)
40) Αnimation με κούκλες Σ. Σιάκας (Νεανικό Πλάνο 2007)
Ξενόγλωσση :
41) Disney animation: The illusion of life Frank Thomas (Hardcover 1990)
42) Treasures of Disney animation art Robert Abrams – John Canemaker
(Artabrass 1982)
43) The Animator’s survival kit Richard Williams (Faber and Faber 2001)
44) The animation master handbook Jeff Paries (Paperback 1998)
45) Warner brothers animation art: The characters-the creators-the limited editions
Will Friedwald-Jerry Beck (Hardcover 1997)
46) Enhanced character animation Doug Kelly (Paperback 1998)
47) Animation from script to screen Shamus Culhane (Hardcover 1988)
48) Cartoon animation Preston Blair (Paperback 1996)
49) Animation techniques Roger Noake (Hardcover 1989)
50) Animation (Aguide to animated techniques) Roger Noake Macdonald Orbis 1988
51) Masters of animation John Halas (Hardcover 1987)
52) Masters of animation John Grant (Paperback 2001)
53) Animation art: The later years 1954-1993 Jonnathan Smith-Jeff Lotman
(Hardcover 1996)
54) Basic animation Walter Foster (Paperback 1989)
55) Animation: The art & the industry Susan Rubin (Hardcover 1984)
56) Movements in animation Brian Salt (Hardcover 1976)
57) Human Figure in motion Edward Muybridge (Dover Publications 1955)
58) Animal Figure in motion Edward Muybridge (Dover Publications 1957)
59) Puppet animation in the cinema: History& technique Bruce Holman
(Hardcover 1975)
60) Visual scripting John Hallas (Focal press 1976)
61) Animation, caricature, and gag and political cartoons in the United Sates and Canada: An international bibliography (Hardcover 1981)
62) Timing for animation John Halas (Paperback 1990)
63) Cracking animation Aardam studio (Paperback ressue 1999)
64) Crating Fantasy Polymer – Clay Characters Dinko Tilov (Quarry books 2004)
65) Cartoons, il cinema di animazione Ciannalberto Bendazzi (Marsilio Editori 2000) και σε Αγγλική έκδοση.
66) Art and science of computer animation. Mealing Stuart. Hardcover Textbook 1997.
67) Character animation in 3D. Steve Roberts. Trade clath – compact disk 2002.
68) 3D imaging & animation with Infini-D . Lisa Cresson. Hardcover 1996.
69) Morphing & animation: 3D studio tips & tricks. Michael Bousquet. Paperback 1994.
70) Computer animation. Theory and practice. Nadia Thalmann, Daniel Thalmann. Hardcover, Revised 1990.
71) 3D animation: From models to movies. Εισαγωγή Παπασωτηρίου.
72) Digital character animation. 2001. Εισαγωγή Παπασωτηρίου.
73) Essential computer animation Fast. Vince John . Springer – Verlag. UK.
74) Animation with character studio 3. Michael Bousquet. Spiral 2000.
75) Three- Dimension computer animation. Vince John. Paperback Textbook 1992