Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
• Αξιολογούν διάφορα λογισμικά και δυνατότητες διάδρασης με συγκεκριμένη επιχειρηματολογία, ορολογία και ποιοτικά χαρακτηριστικά.
• Αυτοαξιολογηθούν και να αξιολογούν τους συνάδελφους τους έχοντας κατακτήσει την ορολογία και τα απαιτούμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Σχεδιάζουν στρατηγικές διάδρασης αξιοποιώντας την πρότερη γνώση ( εικονογραφημένο σενάριο , cartoon, 3d modeling και animation,) σε συνδυασμό των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών διάδρασης και παιχνιδομηχανών (unity, unreal engine κ.ο.κ.)
• Επικοινωνούν αποτελεσματικά μέσω μορφών διάδρασης και παιχνιδιοποίησης (gamification).
• Εκφράζονται αποτελεσματικά μέσα από την εφαρμογή των αρχών της κινηματογραφικής γλώσσας σε περιβάλλον διάδρασης και gaming.
• Συνεργάζονται δημιουργικά με τους συναδέλφους τους σε ομαδικά project.
• Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τους Η/Υ για την επεξεργασία των οπτικοακουστικών μέσων και ειδικότερα τεχνικών διάδρασης αξιοποιώντας τις εκφραστικές δυνατότητες δισδιάστατων και τρισδιάστατων μορφών animation.
• Γνωρίζουν σε βάθος τις εκφραστικές δυνατότητες του animation (δισδιάστατο και τρισδιάστατο) και να έχουν την δυνατότητα να το χρησιμοποιούν στις όλο και αυξανόμενες διαδραστικές εφαρμογές του.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Έρευνα και παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων σε ολοκληρωμένα σχέδια εργασίας (projects) Δημιουργίας Διαδραστικής Εφαρμογής Animation Gaming επάνω σε τομείς όπως:
• Δημιουργία γραφικών και σχεδιασμός gaming με τρεις διαστάσεις
• Μεταφορά δισδιάστατων και τρισδιάστατων τεχνικών animation σε μορφές διαδραστικού animation (augmented και vitrual reality gaming) καθώς επίσης και εφαρμογές αναπαράστασης και προβολής animation στον χώρο (mapping projection)
• Μελέτες περίπτωσης ανάπτυξης σχεδίου εργασίας animation gaming με δυνατότητες διάδρασης
• Δημιουργία folder παρουσίασης της έρευνας και του σχεδίου εργασίας με έμφαση σε διεπιστημονικές συνεργασίες και συμπαραγωγές.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
1. Benko, H., Jota, R., Wilson, A.D. (2012). MirageTable: Freehand Interaction on a Projected Augmented Reality Tabletop. Proceedings of the SIGCHI Conference on Human Factors in Computing Systems (pp. 199-208). ISBN: 978-1-4503-1015-4 doi:10.1145/2207676.
2. Lizandra, M. (2009). Augmented Reality and Tangible Interfaces for Learning, In Advanced Learning, Raquel Hijn-Neira (Ed.), ISBN: 978-953-307-010-0, InTech
3. Mannion, S. (2012). Beyond Cool: Making Mobile Augmented Reality Work for Museum Education, in Museums and the Web 2012: the international conference for culture and heritage on-line, San Diego, USA. Accessed 12 December 2014,
4. Cooperstock, J. R. (2001). The classroom of the future: Enhancing education through augmented reality. Proceedings of HCI International, (pp. 688-692).
5. Dede, C. (2009). Immersive Interfaces for Engagement and Learning. Science, 323(5910), (pp. 66 -69). DOI: 10.1126/science.1167311
6. Νικολαίδης , Δ. (2003). Επαυξημένη Πραγματικότητα, Πολλαπλασιάζοντας τις Δυνατότητες των Αισθήσεων. Περισκόπιο της Επιστήμης, Τεύχος 270. Αθήνα: Γνώμων Εκδοτική.
7. Chatzidimitris, T. ; Kavakli, E. ; Economou, M. ; Gavalas, D. (2012) Mobile Augmented Reality edutainment applications for cultural institutions. Proceedings of the Fourth International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications (IISA), 2013, (pp.1-4). DOI: 10.1109/IISA.2013.6623726
8. Art and science of computer animation. Mealing Stuart. Hardcover Textbook 1997.
9. Character animation in 3D. Steve Roberts. Trade clath – compact disk 2002.
10. 3D imaging & animation with Infini-D . Lisa Cresson. Hardcover 1996.
11. Morphing & animation: 3D studio tips & tricks. Michael Bousquet. Paperback 1994.
12. Computer animation. Theory and practice. Nadia Thalmann, Daniel Thalmann. Hardcover, Revised 1990.
13. 3D animation: From models to movies. Εισαγωγή Παπασωτηρίου.
14. Digital character animation. 2001. Εισαγωγή Παπασωτηρίου.
15. Essential computer animation Fast. Vince John . Springer – Verlag. UK.
16. Animation with character studio 3. Michael Bousquet. Spiral 2000.
17. Three- Dimension computer animation. Vince John. Paperback Textbook 1992.